fredag 25. mai 2012

Pinse!

Så var helga her og denne helga er det pinse, noe som betyr langhelg! :)

Uka har flydd avgårde med solskinn, varme og hygge :) Fikk såklart med meg siste episode av frustrerte fruer, veldig spennende og lettnde episoder. Litt vedmodig er det når man ikke får se fruene igjen i flere nye episoder!

Ellers har vi fått ordnet i stand ny hagekrok utenfor hagestuen, viser bilder av den i morgen :) Jeg startet før sambo kom hjem med å fikse i stand,  strakk da en muskel i ryggen når jeg skulle grave ned en lykt. Det er fortsatt ikke bra, men håper det gir seg i helga. Ikke lett å passe på en liten gutt som drar seg overalt om dagen med vond rygg. Ble jo uheldigvis værre igjen i går, men håper det blir bra snart!!

Ellers har jeg startet på en nytt maleprosjekt, nemlig maling av trapp i huset vårt. Kjenner på at det blir masse jobb, håper på å bli ferdig til tirsdag. Vi får se.. Siden lillegutt skal være med foreldrene mine på hytta i helga hadde det vært fint å fått unna maling til han kommer hjem. Men det tar tid, mange kroker, kriker og mange strøk ser det ut til. Samtidig blir det ikke akkurat en rolig helg, fest med jobben i kveld og grand prix fest for å heie Tooji helt til topps lørdag. Søndag skal vi male og slappe av litt før det er bursdagsfeiring av min farfar som blir 89 år på mandag :)



Ønsker deg en god Pinse




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar