fredag 24. august 2012

Goodbye 25...Hello 26!

På tirsdag fylte jeg 26, og det føltes egentlig helt greit og ikke særlig annerledes enn ellers. Sist lørdag hadde jeg stor vennefest hjemme hoss oss, kjempekoselig. Fikk kjempefine interiørgaver og masse god vin :P *Superheldig*

Gjorde i stand litt ute på terassen, men været som var meldt lovet ikke godt. Smallt opp partyteltvegg og en stor tønnegrill, og jeg skal si vi virkelig holdt varmen. Av min kjære og lillegutt fikk jeg pulsklokke, som jeg hadde ønsket meg :) Den er for øyeblikket enda ikke testet. Med full rulle på jobb, personalmøter, besøk osv. og en jente som ikke prioriterer trening, ja da blir treningen lett skyvet unna. Men neste uke, ja da er det muligheter.

Bilderas av noe av gavene:

 
Kalender :)
 

 
Speilfat med lotuslysestaker
 

 
Putetrekk fra Kremmerhus serien Bird.
 
 

 
Noen av bursdagspengene er brukt på burgunder sko! *Love it*
 
 
Mer kommer etterhvert! Må finne en plass til det nye også ;)
 
Håper uken din har vært fin :)
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar