onsdag 18. april 2012

Fødselsfest

Fødselsfest for prinsen vår <3

I januar inviterte vi inn familie og noen få venner for å feire fødselen og livet til vår lille prins. Det ble ingen "tradisjonell" feiring i kirken eller i Human- etisk forbund siden det var to alternativer som ikke passet for oss.

Det var vel jeg som egentlig hadde sett for meg en dåp i kriken, men i og med at vi tilslutt ble enige om at det ikke passet for oss, ville jeg fortsatt ha en markering. Og jeg fikk viljen min jeg. Vi hadde stor fest med koldtbord og kaffe/kake servering. Vi fikk samlet familie på begge sider og hadde en helt topp dag. Hovedpersonen var i humør og var faktisk ganske våken til å være litt over 3 mnd.

Men over til poenget med dette innlegget, det er at jeg vil vise bordpynten jeg lagde. Jeg googlet og googlet bordkort, og tilslutt fant jeg nemlig Bordkort-Sko. Jeg bestemte meg at disse vil jeg ha på vårt bord, kjørte bort på panduro og kjøpte papp, sølvpenn og printet ut maler og satte i gang.  En stor jobb å klippe ut, skrive på og fikse snøringen, men så absolutt verdt det.

Her ser du resultatet!

 En sko på hver tallerken

 Kule eller hva?



 Brettet en enkel, men fin variant av serviettene siden jeg syns skoen passet godt i midten. De er  trekantet med 4 "spisser".



Ellers pyntet jeg med hvite duker, festremse fra black design, snittet hortensia i sølvfarget bolle og gamle sandkakeformer med telys. Syns det ble veldig fint selv :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar