torsdag 7. juni 2012

Husmorferie

Så var årets andre reise til Puerto Rico, Gran Canaria over. En rolig og avslappende tur med min beste veninne siden 1. Klasse. på barneskolen. Vi har for det meste vært på Amadores stranden, badet, spist mange gode middager og tatt noen rimelig gode pina colada drinker før vi har krypet til sengs.



Vi møtte flere sånne på veien til Amadores

Det er så utrolig deilig å hoppe rett i bikinien, reise på stranda og bade i saltvann! Men så er det godt å komme hjem igjen til samboer og lillegutt også, og det hverdagslige. Vi landet 23.30 i går kveld og jeg gikk rett i seng da jeg kom hjem.


                                   

Vin på balkongen, herlig!

                                 
I dag har jeg tømt kofferten, støvsuget og vasket alle gulv i 1.etg. Fått handlet litt basics til kjøleskap og litt trengende klær til lillegutt. Mellom alt dette har jeg og lillegutt kosa oss på gulvet, leste bøker og sunget sanger. Selv om jeg har vært borte bare en uke, har lillegutt lært seg å stå i krabbestilling. Det gjorde han ikke i det hele tatt for en uke siden. Det er vel like før han krabber rundt nå tenker jeg. Er gøy å se alt han plutselig kan og forstår, det går utrolig fort om dagen.




Vakre blomster hele veien til Amadores

I forhold til savn, og å være borte fra min lille familie en hel uke, så har det gått overraskende bra! Har snakket med samboeren min hver dag og blitt oppdatert. Jeg har ikke tenkt så mye på savn og hva jeg går glipp av, men heller holdt fokuset på hvordan jeg har hatt det. Og det funka i tillegg til at lillegutt har hatt det kjempebra med den beste pappaen han kunne fått.



Vakkert!!




Utsikt fra flyvinduet i går kveld,
 med STORE sommerfugler i magen etter å få møte samboreren og nydelige lillegutt


Og tenk.. Nå er vi allerede i juni måned og det er sommer på ordentlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar