mandag 18. juni 2012

Gråvær og sommerfølelse

Jepp, i dag så er det overskyet og av og på regn. Det er 18. juni, sankthans nærmer seg og sommeren er her for fullt. Ikke sommerfølelse fordet?




Jeg bestemte meg for noen år siden at jeg ikke skulle gå og vente på sommerfølelsen. Tenk så kjedelig å gå hele sommeren å vente på en sommer som har vært der hele tiden. Jeg går derfor  heller inn for at nå er det sommer, uansett vær! Selv om det for øyeblikket ikke ser ut som sommer når man ser opp på skyene, så er sommeren i full sving på alt som vokser og gror. Og jeg gleder meg over det!




Temperaturen er ikke så verst egentlig når man er i aktivitet, gå en tur, løp en tur, hold på i hagen etc. da vil du merke at  det er ganske så deilig i lufta :) 



Ellers kan du finne frem sommerdukene, gå ut og plukke blomster, lag litt sommerstemning inne og på trappa :)


Det beste er at blomstene er helt gratis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar