mandag 3. september 2012

Og vi maler og vi maler

og det blir så fint og flott!!

Jepp, nå er vi i full sving med maling av huset utvendig! Gult og rødt blir nå brun/grått og hvitt. Det er så herlig at den staverngule fargen nesten ikke er synlig lenger. Det går overraskende bra å male, syns det er moro og tiden går utrolig fort. I følga klokka bruker jeg nok lengre tid enn jeg tror.

Vi begynte såvidt å male på fredag og i dag mandag så mangler en av fire vegger strøk nr. to, vinduer strøk nr 2.og nr. 3?, vindskyer og gelender mangler strøk nr.3 . Det går faktisk unna når man "bor" i maleklærne, får god hjelp av foreldre og utstyret er på plass :)

En liten smugtitt:

 
Førbilde
Det første bildet jeg tok av huset vårt, glemte å ta nye
 bilder fra fronten før vi allerede hadde tatt første strøket.
 
 

 
Vi har hatt snekker på besøk i vår, skiftet ut gelender og fått på rammer rundt vinduer!
 
Den nye sandkassa til lillegutt ble også med på bildet, litt av en handymann jeg har ;) Nyansen på bildet er ikke helt riktig, litt lysere vegger i virkeligheten, men mobilkamera er mobilkamera :P
 
Blir det ikke bra vel? :)

2 kommentarer:

  1. Hei høpp!

    Wow!!For en forandring,dette ble virkelig fint:)Flinke er dere:)

    Ja de bollene må du lage smakte nydelig..Har spist litt for mange nå kjenner jeg;)

    Nyt helgen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett