lørdag 7. juli 2012

Pizza og fredag!

Nå er det bare 3,5 uke til jeg skal ut i jobb etter nesten ett helt år ute i permisjon og ferie. Tiden har gått veldig fort, men når man ser tilbake så har det skjedd utrolig mye. Glad vi har kost oss masse, masse, masse!! kjenner også at det skal bli fint å treffe alle på jobb og komme inn i et arbeidsmiljø igjen.

Jeg jobber som førskolelærer i en barnehage, og er veldig spent på hvordan hverdagen blir. Nå har jeg plutselig barn i tillegg til å jobbe med barn. Det jeg er spent på er selvsagt energien min, kan ikke bare ta fem min. etter jobb nå. Jeg trives utrolig godt sammen med barn og syns hverdagen i barnehagen er helt topp. Man får jo energi av at man har det bra og trives? Positiv er jeg i alle fall :)



Kan ikke si det ble mye energi til overs etter vi fikk kost oss med deilig hjemmelaget pizza i kveld! Vi kom hjem fra ni timers hjemreise ved seks tiden, og da var det godt å pakke ut og slenge seg på sofaen og bli der resten av kvelden.

Også må jeg bare vise frem noen stilige rammer jeg kjøpte meg for en liten stund siden. Og siden jeg hadde kjøpt rammer så måtte jeg fremkalle bilder :)  Mange bilder ble fremkalt, nå skal de inn i album. Er så fint å få fremkaldt bilder syns jeg. På dataen ligger de bare blandt mange mapper, også er det ikke bare, bare, når lillegutt skal se på seg selv som liten i årene fremover.Bilde til den ene rammen er klart. Det er av meg og lillegutt i en skråning med lupiner rett ved huset vårt. Et lite vakkert sekund med utforsking.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar