søndag 17. juni 2012

Snartur på hytta!

På torsdag kveld reiste jeg nedover på hytta til mamma og pappa på Nøtterøy. Hytta har god utsikt mot sjøen og det er herlig å bare sitte å se utover. Hytta er kjempefin både innvendig og utvendig. Mamma og pappa har brukt mye tid på få den til å se ut sånn som det ser ut der nå. rett og slett helforandring i forhold til utgangspunktet. Rakk og ta noen få bilder, men med stortsett gråvær og kun mobil ble det ikke så mange bildene.



På fredag var det ganske så greit vær så vi satt litt ute i sola. Jeg hadde lyst til å reise inn å se på butikken nr. 13 i Tønsberg, en butikk med masse lekkert. Men da vi først var på veien reiste vi innom Dag's marked, jeg liker den butikken SÅ godt. Er så mye fint til en ganske så grei peng, men endte bare opp med en løper denne gangen.  (Har såklart sett meg ut en del ting til senere når vi reiser på en litt lengre ferie).



 
Veien gikk videre til en bruktbutikk i sentrum, og olllalalala.. Her var det masse til en rimelig penge. Og jeg fant meg endelig en skjenk, en gammel en som skal males! Den står hos foreldrene mine nå, og det kribler etter å få den inn. Den skal byttes ut med den vi har i stua nå siden den er litt skjev og skakk etter litt tungt innhold. Det var masse fat, noe duker, salonger osv der. Jeg kjøpte noen duker som skal vaskes og finne sin plass. Skal definitivt innom bruktbutikken igjen.


 
Etter all titting begynte både vi og lillegutt å bli sultene, så da bar det videre på en koselig cafe i Tønsbergs gater. Da jeg så på klokka fant vi ut at et besøk innom nr.13 får jeg ta nestegang jeg er nedover.




Lørdag reiste vi hjemover igjen, været var ikke helt med oss denne gangen, foreldrene mine skulle dra lørdag så da reiste vi også. Det ble en deilig lørdagskveld hjemme med min kjære, pizza og kos. I dag har vi besøkt familie på begge sider og jeg har ordne litt ute og inne da vettu.



Kuleste reklamesykkelen for garnbutikken i en av gatene.



Håper din helg har vært bra! :)





1 kommentar: